GameBro

GameBro – system supporting automated exploratory testing and quality assurance of video games using artificial intelligence

GameBro – system do zautomatyzowanego testowania eksploracyjnego i zapewniania jakości gier wideo wspierany sztuczną inteligencją

border6
Application number: POIR.01.01.01-00-0312/22
Beneficiary: Silver Bullet Labs Sp z o.o.
Project realised as a part of: Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa Projekty B+R przedsiębiorstw Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa

Value of the project: 9 547 950.00

Donation: 7 028 780.00

Cel projektu
Cel projektu to stworzenie narzędzia do wsparcia testowania gier wideo w zakresie poszukiwania błędów, weryfikacji wskaźników określonych przez QA, testowania logiki gry oraz jej trudności i balansu przy użyciu innowacyjnego podejścia opartego na sztucznej inteligencji. Innowacyjność wynika z faktu, że obecnie testy gier przeprowadzane są wyłącznie manualnie. Zautomatyzowane testy można uruchamiać częściej niż przeprowadza się testy manualne, na każdym etapie produkcji gry oraz po jej wydaniu.

GameMind

GameMind – expanding the artificial intelligence engine with innovative methods for automatic and semi-automatic agent configuration creation and development of tools to increase commercialization potential

GameMind – rozbudowanie silnika sztucznej inteligencji o nowatorskie metody automatycznego i pół-automatycznego tworzenia konfiguracji agentów oraz rozwój narzędzi celem zwiększenia możliwości komercjalizacji

border6

Application number: FENG.01.01-IP.02-2254/23
Beneficiary: Silver Bullet Labs Sp z o.o.

Projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART, numer naboru FENG.01.01-IP.02-002/23, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

 

Value of the project: 7 528 912,10

Donation: 5 010 674,55

 

Cel projektu

 

Celem projektu jest stworzenie i wprowadzenie na rynek zestawu narzędzi i algorytmów, które mają na celu wspieranie twórców gier w kształtowaniu wiarygodnych zachowań agentów AI, takich jak postacie niezależne (NPC – Non-Player Characters).

 

Opracowane rozwiązanie będzie umożliwiało:
– dynamiczne tworzenie i modyfikację istniejącej konfiguracji zachowań (zrobienie AI) na podstawie decyzji projektanta gry;
– wyuczanie wstępnej konfiguracji zachowania agentów na podstawie danych z
rozgrywki lub danych wygenerowanych metodami zbyt kosztownymi obliczeniowo do użycia bezpośrednio w grze (np. symulacyjnymi);
– konwersję reguł zapisanych w języku naturalnym na konfigurację zrozumiałą dla systemu zarządzającego wykonaniem zachowań agentów.

 

Grupy docelowe : studia tworzące gry oraz twórcy innych środowisk wirtualnych, które wymagają inteligentnych agentów AI.

border6
Scroll to top